13 April 2011

Siapa Delete Saya Di Facebook ?

Perasaan nak tahu ini membuak-buak bila aku dapati ex gelpren aku delete aku as her pren dekat fesbuk. Dari situ bermula la misi mencari siapa lagi member telah mengunfren aku. Tapi aku gagal sebab ingatan minda aku ini tidaklah mencanak seperti en Nami O Fish TTGB... plus kawan - kawan yang tak berapa kenal. Jadi aku pun bertanya dekat pakcik gugle, setelah memerahi tenaga minda dan jari jemari ini, Akhirnya aku terjumpa laman bersawang who.deleted.me. Jom kawan-kawan meh aku tunjuk bagaimana caranya...
Pertama sekali klik sini. Lepas tu korang akan nampak ni... Sebelum itu pastikan korang dah login fesbuk korang...
Lepas tu barulah korang klik button login with facebook yang aku bulatkan tu... 

















Seterunya permintaan seperti biasa Fesbuk..
Last sekali nila hasil dia... Sebelum aku lupa mungkin ini agak mengecewakan. Hasilnya tidak berlaku serta merta ia akan mengambil masa sedikit ia bergantung kecepatan add new friend dan unfriend korang..  jika dalam masa terdekat korang nampak friend macam ada terkurang atau bertambah cepat la bukak whodeletedme ni... selamat try test... 

2 comments:

Anonymous said...

asal nak buat tak bole ek ? grr

shkiri said...

website ni mungkin tergendala... cuba lain kali ya...